20100107

Ucapan Terlambat :D


Hello all, Assalamualaikum...

firstly nak wish, hepy belated new year kt satu dunia.. bole kn? adehh, terlambat lak wish kali ni! haih, pejam celik, pejam celik da masuk taun baru lagi.. cepat tol mase blalu ! taun baru, azam baru, umur baru (ala, da tua lol ) idop baru n sume lah baru cuma baju jer xde yg baru lagi sbb belum mulakan aktiviti shopping ! nantikan detik itu.. teehee:) !

Apakah azam baru anda? makesure better then 2009 oke ! azam saya nak kurusss.. huhu, sebab itu orang sudah mau balik maa.. nt potpet2 jer dia kalo gemok ! adehh, seksa jiwa raga kena diet! tp xpe, ade bilah menjadi teman sediet sebab dia lagi gemok dari saya ! haa, amek ko ! kehkeh.. azam lain, nak jadi pekerja yg berdediakasi and xmau kena bebel lagi sebab wat keje lambat ! :) and azam yang plg excited, nak kawen cepat taun ni, bole gitu? ahaha, agak gatal entry ni.. tp oke ape? bkn snang nk dapat greenlight cmni.. so, doakan saya ek !


Ape ade dgn 2010 ni? best ke? ntah la ek., saya pon xtaw ! tp yg saya taw, ammar balik tahun ni! yess, best gile! haha.. haa, best2 jugak.. hutang TAPEM jgn lupe bayar ye syamimi.(RM15,000) huiyoo, agak byk tu.. tp wat to do, pandai gune pndi bayar laa ! tp saya gune tok blaja jer, xde enjoy2 cam org lain tuh.. nk enjoy, duit sendiri oke !oppss, salah laa.. duit abah oke ! itu lg cecah ribu plus plus *ayat bilah*.. terima kasih abah coz xjemu2 beri kakak duit belanja :) so, makesure SIMPAN RM150+ setiap bulan untuk bayar duit tapem.. huhu, lari bajet shopping saya ! :p


On 1 january 2010.. genap 6bulan saya xjmpa and lepak wif kawan2 tersayang! weh, sangat windu same korang! haihh.. bile nak jmpe ni? layan movie kt mid or klcc.. makan nasi lemak antarabangsa kg baru yg xsedap and cekik darah tu.. naik bukit ampang yg nmpk panorama KL tu.. wehh, windu sangat kot! :( tak lupa jugak utk kawan2 yg sudah berkeluarga, hope korang bahagia hingga ke anak cucu and seterusnya cicit.. hee!


oke laa, tade idea laa ! continue later k.. daa :)

No comments:

Post a Comment