20100127

Menuju Gerbang Bahagia :D


Hello semua, Assalamualaikum ..


Alhamdulillah, saya kembali bahagia! kenapa saya bahagia? sebab saya ada awak.. Ye ye, saya akui saya memang tak boleh hidup takde awak! awak segala-segalanya dalam hidup saya.. *blushing* :D ! Time Its Running Out dan kini harinya akan tiba jua.. bila tu?? shhhhh... still secret! kepada sesiapa yang sudah maklum, diam-diamkan diri anda sebelum saya diamkan anda! hehe.. nanti sampai masa, saya akan hebahkan kepada anda semua..

Inilah impian dan harapan saya selama lebih 8 tahun agaknya.. tapi bila ditolak, tambah, darab and bahagi.. ada la dalam 5 tahun kan? hee.. lama jugak tu! Permulaan sebagai seorang kawan akhirnya jadi cmni laa.. haha, itulah.. nasihat kepada semua (jangan berkawan rapat sangat dengan lelaki, nanti jadi macam saya :p )


Setelah beribu-ribu kali asyik nak putus jer dan pernah jugak terputus hubungan selama setahun angkara orang lain *sobsob, sangat sedih saat itu*.. and now i get my life back! u gonna be mine forever..Insyaallah! sayang awak sangat-sangat lahh.. biar la apa orang nak cakap, saya tetap jugak nak sayang awak <3>

Okeylah, kepada awak yang tersayang.. hope hubungan kita kekal selamanya dan tolong bahagiakan saya sampai bila-bila taw.. Kepada Keluarga tercinta, doakan kebahagiaan anakmu ini.. Tidak lupa juga kepada sahabat, teman, kawan dan juga lawan.. doakan juga kebahagiaan saya ek.. tiada apa yang diharapkan, cuma doa dan restu daripada anda semua..


Sekian, Wasalam..





1 comment: